reklama

Na ľahšiu nôtu

Dnes ma celkom príjemne prekvapil jeden môj kolega. Poslal mi mail, kde napísal zopár vecí o sebe. Za normálnych okolností nemám rada podobné „reťazové maily, ale pri tomto jednom som si uvedomila, ako málo toho častokrát vieme o svojich priateľoch, kolegoch, známych... A keďže som sa na niektorých jeho odpovediach celkom dobre pobavila, odpísala som mu a zodpovedala na všetky otázky aj ja. A potom som to poslala ešte zopár svojim známym, ak si nájdu chvíľku času možno sa dozviem niečo nové aj o nich :o) Tu sú moje odpovede. Niekto so mnou asi súhlasiť nebude, niekto sa možno pobaví a niekoho dúfam inšpirujem, aby tie „svoje odpovede poslal svojim kamarátom a známym... V každom prípade to treba brať s humorom :o))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

1. Kolko je hodin a co prave robis?

13:20 a snazim sa konecne dopisat svoj zivotopis v troch jazykoch....

2. Tvoje meno?

Silvia Mallaschitz

3. Prezyvka(y)?
Sis, Sisa, Slifka, MJT (maly jedovaty trpaslik)... naslo by sa aj viac, ale k skodoradosti vam musi stacit to MJT... ;o))
 

4. Krstne mena rodicov?
Robert a Jana


5.Kolko sviecok si mal na torte pri poslednych narodeninach?
32, lenze akurat, ze som tak ako doteraz kazdy rok ziadnu tortu od nikoho nedostala a tak nebolo co sfuknut.... :o(( bud mi ludia strcia do ruky len bonbonieru (najlepsie Mon Cheri, ktoru totalne neznasam), alebo daju tuctove zakusky plne nechutneho masloveho kremu, ktore tym padom nezjem... a ja si tak velmi zelam aspon raz v zivote na narodky smotanovu ovocno-zelatinovu tortu...


6. Kedy tie sviecky obvykle sfukujes?
27. juna, ale to nic nesfukujem - to obvykle daco popijem ;o))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

7. Ake mas domace zvieratko(a)?
malu bradacku Lilly - esteze rodicia maju rodinny dom a obcas im ju tam cez tyzden mozem nechat, ked mam workoholicky zachvat....

8. Farba oci?
hneda (a daco zelenuo by sa tam tiez naslo)

10. Piercing, nausnice - kolko a kde?
nausnice hej, ved zena - klasika... piercing nikdy - desi ma uz len predstava....


11. Tetovanie?
ale hej, na pravom rameni a uz asi 10 rokov sa dusujem, ze si ho dam odstranit...

12. Ako velmi mas rad/rada svoju pracu?
prave si pisem zivotopis, preco asi?... ale zas az take hrozne to nie je - bavi ma, ibaze som dospela do stadia, kedy mam chut na zmenu....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

13. Oblubena farba?
je ich viac, najviac modra, biela, cierna (aj ked s prekvapenim zistujem, ze najviac veci v mojom satniku je bud zelenej alebo cervenej farby - nechapem....)
 

14.odkial pochadzas?
Blaaava neee.....

15. Kde byvas?
v Blaaave neee... (aj ked najradsej by som dakde vo Finsku...)

16. Oblubene jedlo?
ryzovy nakyp - ale iba taky, co si urobim ja sama....

17. Bol(a) si niekedy v Afrike?
nie, hoci rada by som - snad raz, ked budu na to prachy....

18. Miloval(a) si niekedy niekoho na zblaznenie?
ale hej, nastastie sa tomu uz snazim v tomto veku vyhybat - on ten mozog v ludskom tele ma predsa len nejake to opodstatnenie...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

19. Sprite alebo 7UP?
ani jedno, obidvoje je pre mna nechutne

20. Oblubeny film?
Votrelec - ten uplne prvy

21. Oblubeny den v tyzdni?
sobota (krasny pocit, ze clovek nemusi pracovat, vyspi sa dokedy chce a vedomie, ze ani na druhy den netreba vstavat do prace...)


22. Oblubene slovo alebo fraza?
"as usual" - myslene veeeelmi ironicky

23. Oblubena zubna pasta?
nemam oblubenu - snazim sa to striedat...


24. Oblubena restauracia?
Mango pri Kosariskach

25. Oblubena kvetina?
ruze, turecke hrebicky (ale nie tie klasicke hrebicky) a potom vsetky kvety, ktore maju bohate strapate huste velke kvety a malo listov - nemam rada margarety a podobny typ kvetov, kde je len par tenunkych lupienkov...

26. Oblubeny napoj?
vinea

SkryťVypnúť reklamu
reklama

27.aky sport najradsej sledujes?
hokej, atletiku, naopak v pripade futbalu volim alternativy ako prepnutie kanalu, vypnutie televizora a pod....

28. Oblubena zmrzlina?
vsetky ovocne, najviac cucoriedkova

29. Oblubena filmova postava?
Mr. Bean - taky mily blbecek, ktory sa skryva v kazdom z nas....


30. Disney alebo Warner Bros?
fuha - no je mi to uplne jedno, ale asi skor ten Disney, kedze som kreslene rozpravky z ich dielne pokladala ako dieta za najkrajsie

31. Oblubene rychle obcerstvenie?
Strongers u nas kusok od baraku


32. Kedy si bol(a) naposledy v nemocnici?
tak to je uz davno a necham si to radsej pre seba. skor mi hrozi, ze sa tam coskoro dostanem, co ma ale vobec netesi...

33. Aka je farba koberca u Teba v izbe?
v izbe? to ako v jednej? a naco trocharit - mam 3-izbovy byt... ;o)) a vobec - naco je komu farba mojho koberca? ts ts ts.... taketo otazky na telo... ;o))

34. Bol(a) si niekdy obvineny(a) z trestneho c?inu?
nie. ale keby som si vybavila zbrojny pas, tak mam na krku nejake tie seriove vrazdy... no - min. by som par ludom vedela nalozit par na zadok.... a vobec, mozno by som im to len riadne vykricala, takze berte to s rezervou :o)))

35. Od koho si tento mail dostal(a)?
od kolegu Blazeja, co ma velmi milo prekvapilo

36. V ktorom obchode by si si nechal(a) vyzmykat kreditku?
chachachaaaa..... ja ju uz davno vybielenu mam a ani obchod na to nebolo treba. ale ak by sa nejaky dobrodinec nasiel, co by mi dal svoju kreditku, tak momentalne asi v nejakom obchode s nabytkom

37. Co robis, ked sa nudis?
chytim zachvat upratovania (ano, ja viem, ze je to chore....)
 

38. O kom mozes povedat, ze je Tvoj najlepsi kamarat, kamaratka?
hm, tazko povedat, po minulorocnych zlych skusenostiach s "kamaratkami" som okresala tento okruh ludi na minimum... asi Lin, ale uz dlhsiu dobu sme neboli spolu, takze momentalne nikto
 

39. Najotravnejsia otazka, na ktoru sa Ta ludia pytaju?
"a kedy uz budes mat deti?", hlavne ked uz 15 rokov ludom omielam ako verklik, ze dufam, ze nikdy ziadne mat nebudem, lebo ich z roznych dovodov mat nechcem (a pri mojej averzii na tieto male hyperaktivne vrestadla by ludia ako ja podla mojho nazoru radsej ani deti nemali mat), resp. ze to by musel dojst nejaky riadny superman, co by ma na ne musel ukecat (a ktoremu by muselo byt jasne, ze v pripade rozchodu/rozvodu mu ich na 1000% zavesim na krk).... pre tych, ktorym sa dany nazor zda nehumanny, protispolocensky, neprijatelny, ci daco podobne - budte radi, ze ho poviem aspon otvorene - je dost "matiek", ktore hadzu novorodencov do smetnych kosov a este aj to im spolocnost ospravedlni nejakou "poporodnou depresiou" a posle "chudinky" na drahe liecenie... hlavne, ze k zvieratam sa tak zakony, ako aj vela ludi, stavaju systemom, ze su to "nezive veci", niekoho "majetok" a ked vam niekto napr. otravi psa, ktory je 10 rokov sucastou vasej rodiny, tak vam to riesia ako "poskodenie majetku" a je to sotva priestupok - ja zasa povazujem toto za nehumanne, protispolocenske a neprijatelne... tak asi tak... sorry za dlhu odpoved, ale aspon vidiet, ako zufalo otravna a totalne zbytocna je pre mna vyssie uvedena otazka....


40. Kto z ludi, ktorym to posles, Ti asi odpovie posledny?
no mam tajny tip, ale pockam si na vysledok. skor by bola namieste otazka, ze kto neodpovie vobec...


41. Kto Ti odpovie ako prvy?
tiez mam tajny tip, ale ja budem rada, ak voooobec dakto odpise ;o))

42. Posledny clovek, s ktorym si bol(a) na obede a co ste jedli?
kolegyna Mirka, predtym nez odisla do Irska. a nezalezi na tom, co sme jedli, ja som rada, ze sme si pred jej odchodom nasli cas na prijemne posedenie pri kaficku....

43. Potesil ta tento mail?
ale hej - podozvedala som sa nove veci :o))

43. Dopisal(a) si o
14:16 s prestavkami... (sakra, toto si zas doma urcite nadrobim ;o)))

PS: aj som si to veru nadrobila - z roboty som odchádzala o 19:45, ale stálo mi to za to :o))

PS2: a aj tie tajné tipy mi vyšli ;o)

Silvia Mallaschitz

Silvia Mallaschitz

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pesimistický realista s ružovými okuliarmi ;o)) Zoznam autorových rubrík:  Aj to sa stáva...SúkromnéCestovanieOdporúčam

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu