reklama

Vraví sa...

...že človek by nemal ísť spať s plným žalúdkom. Vraj z toho bývajú „ťažké sny. Ja skôr nemôžem spať vôbec. Potom človeku behá kadečo po rozume. Až sa konečne opäť po neskutočne dlhej dobe dokope k napísaniu článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 

Nemám vo zvyku vo veľkom bilancovať na konci roka, ale konečne som mala po neskutočne dlhej dobe 5 dní voľna v kuse a akosi podvedome som si premietla celý ten uplynulý rok. Čo dal, čo vzal...

Dal - veľa preveľa cestovania, stretnutia s mnohými zaujímavými ľuďmi, nové informácie a vedomosti., lepší plat (a tak som rada, že som mohla prispieť viacerým organizáciám trocha viac ako minulý rok)... Určite sa nájde ešte mnoho ďalších tých pozitív, ale oveľa viacej mi vlastne ten rok vzal. Vzal mi totiž to, na čom mi v skutočnosti záleží najviac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vzal - príliš veľa voľného času - takého toho „môjho", kedy sa môžem venovať svojim blízkym a tomu, čo mám rada. Pristihla som sa, ako čoraz menej sledujem, čo sa okolo mňa vlastne deje, čoraz menej počúvam tých, čo mám rada (trápi ma to), Lilly sa nevenujem tak, ako by som naozaj chcela... Vzal mi chuť do mnohých vecí. Vzal mi ľahký spánok a dobrú náladu...

A tak sa stále viac za posledné dni presviedčam o tom, že toto nie je cesta, ktorou som sa pôvodne chcela vydať. Najviac času trávim s niečím, čo ma najmenej baví, vyšťavuje ma to, žmýka, a na psychickej pohode to vôbec nepridáva... Človek stráca záujem aj len článok napísať, posedieť s priateľmi, ísť pozrieť rodičov, podniknúť niečo s priateľom, ísť na prechádzku k Dunaju - len tak na to „svoje" obľúbené miesto, dočítať konečne tú nešťastnú knižku, čo zapadá prachom odložená na polici, rozhýbať sa a niečo urobiť aj pre seba (ale skúste si ísť zabehať niekam o desiatej-jedenástej večer po celom x-hodinovom pracovnom dni, keď sa cítite ako keby vás tá chúďatko krava zožula a vypľula...).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stále v hlave počujem, čo všetko „musím" a to „mohla by som" sa kamsi vytratilo...

Človek až keď má konečne trocha voľna, zistí, akú to má šikovnú tetu - ľudia, keby ste videli, čo tá všetko doma v byte sama prerobila - od murárskych prác až po stolárčinu. Sama! Mnohí chlapi by jej mohli závidieť. A ja žasnem, kde sa to v nej berie... Až teraz mi dochádza, že tatovi sa vlastne za posledný rok pohoršilo a vždy to spomenie len tak pomimo, tak medzi rečou. Je mi hrozne, keď si pomyslím, koľkokrát som bola za ten rok u našich a koľkokrát sme sa vlastne naozaj porozprávali (tak, že som ho aj počúvala, nie hlavou stále niekde inde...). Že sesternicin syn rastie ako z vody a ja na zrátanie svojich návštev u nich doma potrebujem len dva prsty... Iba dva... Za celý rok... Že som sa neozvala mnohým ľuďom? Ešte aj kamošku, čo býva o tri ulice ďalej som videla nedávno až po pol roku... Tiež by sa mi nič nestalo, keby som občas komusi zavolala... Nielen pracovne, alebo keď niečo potrebujem...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počula som, že nasledujúci rok by nemal byť rokom veľkých zmien. Ja dúfam, že áno. Veľmi. Dúfam, že sa dokopem konečne opäť k niektorým veciam a hlavne zmenám. Dúfam, že tento článok zas nebude na dlhú dobu jediný. Dúfam, že nabudúci rok pred sviatkami opäť aj ja pošlem zopár pekných pohľadníc, aby moja rodina, priatelia a známi vedeli, že na nich myslím... Aj keď sa dlho neozývam... A tak vám prajem v tom Novom Roku všetkým tiež len pozitívne zmeny k lepšiemu a každému viac toho „svojho" času na veci, ktoré sú vám najmilšie. Aby to naše „bilancovanie" na konci 2009 bolo predsa len trocha veselšie :o))

Silvia Mallaschitz

Silvia Mallaschitz

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pesimistický realista s ružovými okuliarmi ;o)) Zoznam autorových rubrík:  Aj to sa stáva...SúkromnéCestovanieOdporúčam

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu